Team Helsinge Håndbold

Siden 1983 og medstifter af NSH

Team Helsinge er stiftet i 1992, efter en fusion af Ramløse Håndbold og Helsinge Håndbold.

Der er mange gode grunde til at begynde at spille håndbold.

Sjov & Kammeratskab, Udfordring & Fair Play og Håndbold & Klubånd.

Vi håber vores medlemmer får mange sjove timer og mange gode kammerater i Team Helsinge Håndbold. Vi vil i hvert fald gøre vores for, at det lykkes!

Spillested: Helsinge Hallerne

Helsinge Hallerne består af et idrætsanlæg, der er etableret i perioden fra 1966 frem til i dag. Den første hal, der blev bygget, er hal 1, og den sidste hal 5, der stod færdigt i 2016.

Udover inde-faciliteterne i de fem haller indeholder anlægget en kælder, hvor der i dag dyrkes fægtning og skydning. Til anlægget hører også en række udendørsfaciliteter, herunder fodboldbaner, tennisbaner, petanquebaner mv. Det betyder, at Helsinge Hallerne i dag er det aktivitetsmæssige samlingspunkt for en lang række af foreninger, som på daglig basis anvender anlægget til udøvelse af deres forskellige foreningsaktiviteter.

I Helsinge Hallerne holder Fysio Danmark også til. Samlet fremstår Helsinge Hallerne derfor som et stærkt omdrejningspunkt for mange af Helsinge bys og Gribskov Kommunes borgere, der er aktive i foreningslivet.

Helsingehallerne
Idrætsvej 21