Om Nordsjælland Håndbold

En fusion mellem håndboldklubberne i Helsinge, Helsingør og Hillerød på herre eliteniveau

Nordsjælland Håndbold blev grundlagt i 2006 som en fusion mellem håndboldklubberne i Helsinge, Helsingør og Hillerød på herrer eliteniveau med den klare ambition, om at være en fast del at tophåndbolden i Danmark.

Opbakning i hele Nordsjælland
Opbakningen og troen på Nordsjælland Håndbold har aldrig været stærkere. Nordsjælland håndbold har ambitioner om at forblive i toppen af dansk håndbold, og uden den kæmpe opbakning der er fra fans, tilskuere og de frivillige ville det ikke være muligt.

Efter sammenlægningen af herrer eliteniveau fra de tre moderklubber, var der enighed om fortsat at spille alle hjemmekampe fordelt i de tre moderklubber. Ønsket om fortsat at være loyale for fans og partnere, der har været med til at muliggøre den fantastiske rejse klubben har været på, er kun blevet stærkere med tiden.

Talentudvikling

Visionen for Nordsjælland Håndbold er klar, udviklingen af unge talenter skal være fundamentet for et bæredygtigt seniorhold. Derfor samarbejde de tre moderklubber om en ambitiøs talentsatsning for U17 drenge og piger, U19 drenge og ikke mindst et 2. Divisionshold for herre.

Det stærke fællesskab og samarbejde i Nordsjælland Håndbold på talent- og seniorniveau gør at ambitiøse nordsjællandske håndboldtalenter får de bedste forudsætninger for at udvikle deres karriere og de individuelle færdigheder.

Besøg NH-Talent

Stærke partnerskaber

Erhvervslivet i Nordsjælland står bag Nordsjælland Håndbold og deltager aktivt i Nordsjælland Håndbolds Erhvervsnetværk.

Nordsjælland Håndbold skræddersyr partnerskaber med lokale virksomheder, så det skaber mest værdi for den enkelte. Et partnerskab med Nordsjælland Håndbold tager udgangspunkt i tre elementer: ErhvervsnetværketEksponering og Hospitality

Besøg Erhvervsnetværket

Vision

Nordsjælland Håndbold er et fællesskab om oplevelser og udvikling for hele Nordsjælland.

Målsætning
At opbygge et ligahold med stærke relationer i de lokale kræfter i regionen; båret af talentarbejde, dedikation og stabilitet.

Nordsjælland Håndbold skal have særlig fokus på at integrere moderklubber og andre nordsjællandske klubber både nu og i fremtiden.

Nordsjælland Håndbold skal sætte fokus på netværk og udvikle nye produkter, så vi har så bredt og solidt et samlet værditilbud som muligt.

At skabe en oplevelse til Nordsjælland Håndbolds hjemmekampe, som du ikke vil gå glip af.