Hillerød
NH vs TTH

Hillerød Håndbold

Siden 1983 og medstifter af NSH

Foreningen Hillerød Håndboldklub er stiftet den 27. juli 1983 og har hjemsted i Hillerød kommune.

Der er mange gode grunde til at begynde at spille håndbold.

Sjov & Kammeratskab, Udfordring & Fair Play og Håndbold & Klubånd.

Vi håber vores medlemmer får mange sjove timer og mange gode kammerater i Hillerød Håndboldklub. Vi vil i hvert fald gøre vores for, at det lykkes!

Spillested: Royalstage

Arenaen ROYAL STAGE blev indviet i januar 2020 – og gav Nordsjælland en ny mulighed for oplevelser inden for kultur, sport og events.

Royal Unibrew blev vores navnesponsor – og dermed fik vi navnet ROYAL STAGE: et passende navn, da den kongelige scene og Hillerød hører godt sammen. Tænk bare på Frederiksborg Slot og nationalparken Kongernes Nordsjælland.

“Den nye arena giver mange muligheder for at skræddersy arrangementer og events både til virksomheder og private. Vi er også med i samarbejdet »Unikke Mødesteder i Nordsjælland«, som dermed også får flere muskler at spille med, og endelig har vi mere end 100 samarbejdspartnere og flere er på vej”

Direktør Carsten Larsen.

Royal Stage